- Úvod
- Výměna, vrácení a reklamace
Zakoupené zboží můžete do 14 dní vrátit nebo vyměnit za jiné zboží.
Záruční doba je 24 měsíců a začíná běžet od převzetí zboží kupujícím.
Rozbalené spodní prádlo nelze vyměnit ani vrátit. Toto platí i pro sortiment s ochranným obalem, nebo dle hygienických podmínek povahy výrobku.
Vrácené zboží nelze zasílat prodávajícímu na dobírku. Takové zboží nebude převzato. Odesilatel musí uvést jména na které byla vystavena faktura, jinak toto zboží nemusí být přijato.
- Výměna
Formulář pro výměnu ke stažení zde: VÝMĚNA
V případě potřeby (např. nevhodná velikost, barva, atd.), Vám nepoužité a nepoškozené zboží včetně visaček a originálním balení po předchozí domluvě na e-mailu wolf.dk@seznam.cz vyměníme. Odpovíme Vám, zda je zboží skladem a je možné provést výměnu.
- Vrácení
Formulář pro vrácení ke stažení zde: VRÁCENÍ
Peníze za vrácené zboží vám do 14 dnů zašleme na váš účet.
Nepoškozené zboží nám zašlete nejpozději do 14 dnů od doručení, na naši adresu
Wolf - Oblečení pro celou rodinu
Josefa Hory 33
Dvůr Králové nad Labem
54401
a to včetně kopie daňového dokladu ve kterém zboží označte. Zboží vraťte nepoužívané včetně visaček a původními obaly. Dopravné zpět k nám si hradí zákazník sám. Zboží je také možné vrátit do naši kamenné prodejny.
Objednávky doručeny s dopravou zdarma. Pokud po vrácení části zboží objednávka nesplňuje limit 2500,- Kč bude v opravném daňovém dokladu částka poštovného odečtena, protože objednávka nesplňuje podmínku pro dopravu zdarma.
Objednávky, které mají doručení s dopravou zdarma a po výměně části zboží objednávka nesplňuje limit 2500,- Kč bude v opravném daňovém dokladu částka poštovného přičtena.
- Reklamace
Reklamační list je možné stáhnout zde: REKLAMAČNÍ LIST
Poškozené zásilky nepřebírejte, reklamujte je přímo u doručovatele. E-shop wolf-dvurkralove.cz nenese žádné náhrady za zboží poškozené přepravou.
Záruční lhůta je 24 měsíců. Právo z odpovědnosti za vady musí být uplatněno v záruční době. Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu ihned, jakmile se vada objevila. Případné prodlení při pokračujícím užívání zboží může zapříčinit prohloubení vady, znehodnocení zboží a může být důvodem odmítnutí reklamace.
Reklamace bude vyřízena do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. Reklamace se řídí platným reklamačním řádem.
Jestliže bude reklamace uznána výrobcem, či dodavatelem bude Vám opravené zboží zasláno zpět na vaší adresu. Prodávající si vyhrazuje právo na zaslání totožného nového kusu zboží. V případě neopravitelné vady bude částka zaslána na Váš účet.
Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů:
Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je ve smyslu Zákona č. 634/1992Sb. o ochraně spotřebitele, §20e, odst. d) Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2 (email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz)
- Všeobecná ustanovení
Práva z vadného plnění
- Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 Obč.zákoníku).
- Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
- má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
- se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
- zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
- je zboží v odpovídajícím množství a míře
- zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
- Ustanovení se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
- Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.
- Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.
- Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.
Ve Dvoře Králové nad Labem dne 1.5.2020